בנט: "חיזבאללה ולבנון הן ישות אחת"

איתי גדסי No Comments on בנט: "חיזבאללה ולבנון הן ישות אחת"

שר החינוך בנט טוען כי חיזבאללה ולבנון הן ישות אחת וכך צריך להתייחס אליהן: "מדינת ישראל לא צריכה יותר להתייחס לחיזבאללה כאל ישות נפרדת מלבנון, כפי שעשינו במלחמת לבנון השנייה, מכיוון שהיכולת לברור את אותן רקטות מתוך בתי אזרחים אינה קיימת"

בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך נפתלי בנט התייחס בכניסה לישיבת הממשלה למתיחות בצפון ולמבצע מגן צפוני ואמר: "חיזבאללה = לבנון. מדינת ישראל לא צריכה יותר להתייחס לחיזבאללה כאל ישות נפרדת מלבנון, כפי שעשינו במלחמת לבנון השנייה, מכיוון שהיכולת לברור את אותן רקטות מתוך בתי אזרחים אינה קיימת ומכיוון שחיזבאללה הפך להיות חלק מהותי ומרכזי ממדינת לבנון הריבונית".

"לכן", הוסיף בנט, "אם חלילה ירו לעבר מדינת ישראל רקטות מלבנון, אנחנו נראה בזה פעולה מלחמתית של מדינת לבנון הריבונית, על כל המשתמע מכך. מי שמתיימר להיות "מגן לבנון", ימצא את עצמו כמחריב לבנון. אני מעריך שהפעולה ההנדסית לנטרול המנהרות תיארוך חודשים ואולי יותר".

"ב-2014 היה קו פרשת המים בעניין מנהרות טרור, אז הנחתי על שולחן הקבינט את בעיית המנהרות מעזה ועד היום אנחנו עדיין מטפלים בנטרול אותן מנהרות. זה ייקח זמן גם בלבנון, אנחנו לא צריכים לשבת עם סטופר".



0 תגובות